godmorgon fredag.

Minnen av dig är allt jag har kvar ,  Jaa hej hopp , Fredag igen då , ska gå ut i snöovädret med Edwin fy fan , mamma ringde är du vaken Ehhh jaa , jag gick o la mig 03 och somna runt halv4  fick skratta en stund till  filmen
" Ha ett underbart liv" innan jag kunde somna , jaa men allt ordnar sig , de har det alltid gjort och kommer göra nu med , man tar sig igenom allt .

Jaa ut med edwin sen får vi hoppas att datorn har kommit om mamma får något sms att det har kommit kanske förseningar nu när det är sånt här snöoväder :O?! .. blääääääää¨
Sen blir de att gå med mamma en sväng ska kolla sängar, och kvällen består av Alkohol hemma hos Lisa :) . Så detta blir nog en bra dag ska ni se allihoppa :D ../ Puss adjöken fröken! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin