Full fart :D

Hejsan :D
En underbar dag , datorn hade kommit i fredags men Avin den man får från posten är tydligen på vift , så ringde han 3-killen så fick vi ett nummer som vi kunde hämta ut den på :D ...
GÖTT , äntligen , en bra dator , orka stationär och min är gammal seg så ja behövde verkligen en ny :D .. tack till min älskade mamma :D

Hon är allt värd :D ..  jaa så nu har jag nyss installerat allt på datorn och ligger i min säng och är helt slut , gick upp 7 imorse , jobbigt värre hehe ;D kunde ju inte sova igår heller , så inte många timmar sömn 5-6 kanske , ja som är van sova typ 12 timmar haha ! , jag älskar att sova , ska vandra ut med Edwin gubben så han får kissa sen ska jag bara ligga i sängen och döa idag , ska väll hem till sandra en sväng i kvällingen tror jag vi får se om jag orkar !! , annars har jag inga planer , just för tillfället iaf , LÖN på Onsdag efter längtad SVAR: jA :D .

något ni funderar över?
Andra avenyn imorgon annars så har jag inte så mkt mer att tillägga i mitt inlägg , förlåt för dålig uppdatering men vart lite mkt nu för tiden men nu är 1 sak ur värden om en vecka hopppas ja en annan sak är det och föresten Arvika efter jobbet på onsdag kom jag på nu också :D ........... nu ska ja sluta ciao /Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin