Fre,lörd,SönDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjabba tjenna ,
Alla mår bra eller ?
jag mår bra Rebecka är här , sett på patrik 1,5 nyss ... rolig film det , vi ska se en till sen som verkar skita bra ,
 Beck gamen går på tv 4 :a men den har man ju sett 1294863982 gånger så det kan kvitta ! ...
Ja helgen var bra och imorgon ska jag jobba 12- 18 ... jag och Rebecka bakade än idag äppel pajj , den blev BRA :D .. gött var det , vi gick  promenad förut , jaa det var skönt  , gick hem från stan igår också så jag har rört på mig alla dagar nu sen i onsdags känner mig duktig HAHAH :D ...


jaja fredagen var allt , verkligen spya och en fet fylla med roligheter , inga mer kommentaarer :D ..
Alla lovers dag igår , firades med melodifestivalen , inge märkvärdigt tycker den dagen är överskattad ändå , så spela roland . VI HÖRS  DET SPÖRS / REBECCCAH .

Fortsatt bra söndag gottt folk .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin