Dagens horoskop KÄRLEK !

Kärlek
Du har inte riktigt tålamod med ett seriöst förhållande. Kärleken är för dig mest flirt och korta romantiska möten.




Detta stämmer ju faktiksit på mig , men hade aldrig tänkt på att det var mitt
tålamod som gjorde att ja inte ville ha seriöst , men men vi får se vad som händer en fredag som denna , har kommit fram till att jag ska vara nykter ikväll iaf , får se vad det bjuds på , jag är ju fortf lite förkyld så det blir nog inge ansträngande , ska ta en promenad i skogen lite senare med hunden iaf , 45 - 60 minuter ska ja börja gå varje dag nu , jag började igår så vi f¨åår se hur länge ja orkar de har ju snöat som fan inatt så det är ju tråkigt , !!!!! men de e bara att slänga i hörlurarna och traska iväg .. och klä sifg varmt så är det bara skönt att gå runt i skogen ! ...
Jaja ska nog göra mig klar städa lite på rummet ser ut som fan tyckte mamma , de enda är lite kläder på en stol men det är tydligen JÄTTE STÖKIGT i mitt rum om dom ligger på stolen ! .. Aja , ha en bra fredag . / PUSS ADJÖKEN FRÖKEN !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin