Call ME a Sinner ,

HEjhejhej :D
ni kommer aldirg gissa vart jag är och var inatt:O
Jag är hos min snuttis Marie , det känns så konstigt eftersom  hon snart drar till cypern ...
känns som detblir sista mötet med henne på hur länge som helst , men hon har lovat hon ska med på bmb och ut på fredag :D:D...
Kom till henne igår vid 13.30 tiden först såg vi tusen avsnitt av top modell kanada ,sen så gick vi till HH köpte mat, sen hemma stekte jag pannkakor till oss båda dem blev sådär, :) .. sen kollade vi melodifestival reprisen eftersom den missade marie i lördags eftersom hon var ute på party själv var man nykter hela helgen inte en droppe alkhol tog jag , riktigt duktigt , därför större anledening till att gå ut på fredag  :D , snuttis marie ska till doktorn och ta sprutor inför resan så jag ska följa ,med och hålla handen såklart :D

Veckans låt . Shinedown - call me

pusssss & pörr .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin