Frusit ihjäl

ja hej , idag blev det tidigt upp och iväg till bergvik med mamma , gårdagen var super skojj , Jag och Louise var hemma hos henne och ja fick Kebabgryta och ris GOTT men starkt som tusan kan jag lova er , hon gillar starkt :P!
jag tror att jag är typen som gillar lite mildare :P hehe
men det var super gott , sen så traskade vi hem till henrik och gav han några matlådor så han slapp köpa bagette för han va riktigt besviken på Louise att han inte fått matlådorna tidigare för han hade fått leva på baguette haha stackarn , men han blev ju festligt glad när vi kom med matlådor dock hade han ju inte diskat så han fick ju ställa sig diska alla matlåder han hade smart killllle :P berg med disk vill jag lova !!

ja sen traskade vi till Ica haga hallen och handla med oss lite gottttit o sen traska vi hem till Louise igen och gjorde varma mackor och varm oboy FESTLIGT värrrrre ... det behövde vi nu ska vi jobba arslet av oss i helgen , ja vad gjorde vi såg på film , She's the man vi fick oss goda skratt och jag torr närmare bestämt att det var Louise som var huvudrollen , var precis som henne haha ja det var roligt , sen traska jag hem vid 01 haha hör ni vilken jävla tid mitt i natten men jag var tvungen skulle upp tidigt o med bussen till bergvik ju mamma har inget tålamod o hon vill åka tididgt så ja fick ju glatt traska hem med louise följde ju mig på vägen fick vi se både en liten julmus super liten trask trask ojjj jaa , o sen så fick vi oss ett par släng me foten , det var halkigt men ingen ramla ! tur det , hoppas man slippper göra det också haha ! ,..

ja på begrvik blev vi klara med alla julklapparna som vi skulle handla tillsammans till farmor och kusiner och faster och sådära , men bussssen hem kom ALDRIG 35 minuter stod vi i kylan det var lagomt kul  , för det var tydligen en trafikolycka vid Karolinen och bussen kom sent o bara släppte av folk och åkte iväg KUL inte sa nått till oss som stod det , sen ringde jag och undra vad dom pyssla med han i telen bara :

Gubben i telen : Nej men han fick order om att åka för han var så sen , men ni får ju ta nästa som kommer om 20 minuter
Jag - YES va kul baara 10 minus UTE :S:S

jaja jag La inte glatt på men stod kvar där o frös när bussen väl kom så var man lagomt kall och det värmde inte ens att sitta i bussen fy tusan , HATA KARLSTAD BUSS !



ja sen så kom jag hem gjorde köttgryta och potatis lagomt gott vill jag lova knulla i mun FY TUSAN SÅ GOTT !!
jag kan verkligen göra mat om jag orkar haha ! ,
ja sen så somna ja till en sväng innan jag  skulle ha tvättstugan TRODDE JAG :O , ja va roligt går ner lägger i en maskin , o sen kommer carro går ner o ser att det är IMORGON jag har tvättstuga KUL , så ja fick slänga ner alla kläder och har dom på tork här uppe nu , tar ju hundra år innan det torkar men så fick det bli , förlåt granne att jag tog en timme från din tvättstuge tid , shiiiet  , tusan inge roligt , men jag fick ju tvättat mitt iaf , haha jag och Carro gjorde oss hamburgare och kollade på Halv åtta hos mig & på Bonde söker fru .) festligt fesatligt :D ...
jaa det var väll min dag så gott som i detalj , men jag säger bara det , När ni väntar på karlstadbuss ha KLÄDER PÅ ER  så ni inte får köldskador :P

Sen ska ja säga nu har jag dushat och jag ska lägga mig om en stund jag vill tillägna denna låten idag :DBRA SKIT :) kram på er / rebbecah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin