workieday

Hello gott folk
jobbat på bergvik idag det gick suveränt , nu ska de bli skönt att vara ledig 4 dagar kan jag säga , har varit intensivt jobbande nu :D ... men de  ebra träning snart börjar sommarvikariatet :P ..
jajaj de var ju 1000 gånger mer tempo på bergvik än den lille butiken jag är i kan man ju säga hehe :P men det gick bra för att vara första gången ...

Ja vad ska man säga , var nyss hos lisa fikade ny båtresa blir det nu  i sslutet av maj , birka paradise blir det då `:D det blir skoj oboy kan jag lova er gott folk ;D  jaaag älskar båtresa :D speciellt dyngskryssningarna :) ...
Ja vad sker då , ska ta kragen ur och färga håret , kanske gå och klippa sig också skulle vara mycket behövligt just nu faktiskt ! ..  ehöver en makeover :D ! ...

jaja , finns inge mer att säga Kyss i arslet och ha en bra måndags kväll gott folk=) ..


p.s det var ju synd att man inte fick någon länk så man kunde vara med i tuggemiundersökningen den var slut idag 18.00 ... men men så är det har mejlat både till karlstad och linköping , inget svar men men vad kan man mer göra ! ... imorgon blir det lång promme också , BEHÖVLIGT (Y)! , ska hinna med och damma av massa filmer också  rwsultatet kommer med tiden :) ... Puss adjöken fröken och herren !


Postat av: Isabelle

Jag pratade med min chef igår och han sa att du ska få möjlighet att vara med ändå :) Dom kommer höra av sig, nångång. Haha! Felet låg precis som jag sa hos kunden, inte hos oss. Men jag klagade lite på att du inte ens fått svar på mailen.

2009-04-21 @ 12:19:48
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin