Bra Vetande !!!

hej , shiet längesen jag bloggade , igår fyllde jag 20 år då , halvvägs till KÄRRING bara , känns inte så speciellt hehe :D
Kusiner och faster och så var här :) det var mkt trevligt.
Nästan heldag med Paulina också , Ikea & Bergvik & stan  blev det och käk på Burger ´King ..
fick massa roliga saker :D ... mest inredningssaker då eftersom LÄGENHETEN är min och idag ska jag skriva kontraktet för det var fel på deras datorer i tisdags , eller vad det var så idag klockan 1 har jag tid :D .!!!

Fick bl.a Kaffekokare, Presentkort iKEA, Slevar,stekspade m.m , Värmeljuslyckta , Presentkort Gina , PrydnadsVas, Massa dricksglas vanliga utan mönster och med mönster , jaa m.m hehe =) super nöjd !

DAgen var bra från start till Slut , saknade ett enda grattis från en enda person som ja hade förväntat mig de av verkligen , men sånt är livet , SVÅRT & JÄVLIGT ibland dock , Men det var dens personens VAL! ,
Imorogn är de Party Party tjejer jag hoppas ju att alla är lika taggad som jag såklart :D ! , jag har varit nykter 1 månad inte en enda droppe alkhol så det är på tiden Imorgon :) , Läääääääääääääääängtar såklart !

Angående mitt mående ,
   De kunde ha varit värre , men i flera dagar har jag kännt att det är någon SKIT i kroppen som är på väg att bryta ut till  något ELAK-ARTAT !! jooobbbiiigt värre ,men det är bara att bita ihop jag tänker inte bli sjuk till de enda jag ahr sett fram emot som mest på hela April Månad ! ,
Tänker inte mitt mående förstöra detta , om ja så kommer ha 47 i feber och ligga för döden så ska ja ut o ha kul med mina KÄRA vänner imorgon , först ska jag jobba men sen HEj hopp :D:D ,


Igår var izzie så gullig också skrev ett helt inlägg i bloggen o gratta mig så super gullig , vilken underbar människa du är verkligen det ska du veta . :)  och jag vill Tacka all uppvaktning igår och gratulationer och allt vad det heter jag är grymt tacksam :) ... TACK TACK TACK TACK TACK TAACK TACK TACK TACK!!! .

Roligaste grattis sms.et -
Grattis din Mongosvans :) <3  Från Sara :)

Det första - Grattis nu är du lika mycket kärring som jag är. Från Kannika

Det snällaste  - gRattis till Världens vackraste och finaste tjej.Vi ses på Lördag occh skoja att jag ska krama ihjäl dig då. Du är så himla härlig!  Från izzie

Det sista 23.56   - Grattis på 20 års dagen vännen. Hoppas allt är bra med dig ? , Kramar Marie!  Från marie

Försenade sms:et  - Oj jag skickade ju inget sms till dig igår , förlåt vad knäpp jag är . jag tänkte ju på det hela iförrgår . Grattis iaf ;) Hur känns det att vara gammal? :P (v) Från Camilla


Observera att det ja menar med att en person som inte gratta mig igår det VAR INTE camilla ja var besviken på en annan person men får ha överseende med camilla hon har inte alla hästar hemma nu när hon har två att tänka åt hela tiden:) , men du är välll inte med barn eller :O? , man kan tro det ibland , ha en fin helg / Rebeccah



Postat av: Isabelle

Nu var du sådär överdrivet skitgullig igen :) Tack tack tack. Eller varför ska jag tacka? Jag ska väl egentligen bara ta emot din gullighet :)

2009-04-03 @ 10:39:07
URL: http://triffin.blogg.se/
Postat av: Magen

förlåt att jag skrev försent, jag fattar inte vart mina jävla hästar har sprungit :P Det var roligt i lördags :D Jag är inte heller bakis ;) Du var skitfin i klännignen, hoppas du fick dig några heta ragg på krogi-logen, snygging :) Ha det bra. Pussis

2009-04-05 @ 19:03:33
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin