tjabblar på .

Hej igen angående mitt maraton av filmer igår så hann jag med alla utom Dr dolittle3 , får se den sen som sagt såå kommer ju varje film upp när ja har sett klart dom :D !!!!!!  , underbart eller hur , men sen på listan står nu också ,

Austraila ,
NooteBook
The within
 får se vilken jag väljer ikväll svårt att bestämma mig eller att jag ska bestämma mig för att se dr dolittle för då slipper man läsa text Mohahhaha :D och man sllipper hänga med så mkt i filmen om man e trött o sliten :D ... ska käka pannkakor nu så Hej då  gott folk blir nog inge mer bloggande , jo kanske en text om Andra avenyn sen och någon film om det hans med vill säga , jaja ska sluta tjata , Maten tystar mun :D PUSS / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin