Tisdagar i love ..

älskar tisdagar , mitt fasvvo program andra avenyn är ikväll , sen imorgon får jag antagligen hämta mitt modem fan va skönt :) , dom ringde o hade inga rosa kvar så ja får ett svart nu istället , de matchar ju min dator mera ockkså :D ..


SEN ÄR DET TORSDAG OCH DÅ SKA JAG TILL TANDLÄKARN  hjälp , ja vill inte får se vad dom säger om mina visdomständer , det kan sluta hur som helst det här haha !!! .....hoppas alla mår bra iaf , får se innan denna vecka är slut om camilla får någon bebbis eller om hon går över tiden som jag har trott hela tiden , det gör man ju alltid med första barnet , iaf dom jag känner ,


fika med girlsen imorgon också :) , det var så längesen (Y) ,

Puss /Rebeccah

Postat av: Magen

Japp, du har nog rätt. Han kommer inte för tidigt i alla fall =)

2009-04-28 @ 17:59:57
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin