tårar i mängder .:(

Hej gott folk igen vill bara berätta för er om filmen " Marley and ME "  jag tror aldirg att jag har grina så mkt till en film som jag grina till den , det var precis som jag hade slagit mig och hade ont tårarna bara öste ner och verkligen böla gjorde jag 15 sista minutrerna , det är väll för att jag är en sån djurvän inte vet jag men den filmen se den vekrligen för den är jävligt känslomässig !!




Rea-valpen Marley han fick namnet av Bob marley :) , se filmen vet ja :) Puss / rebeecccah

Postat av: theres

Skit bra film, kändes som man skulle dö sista 20minutrarna för tårarna strömmade :P

2009-04-10 @ 08:36:30
URL: http://theresakesson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag håller med dig om att sista 10-15 minutrarna var outhärdliga. Men vet inte om jag håller med om att det handlade om känslor på det sättet. Jag var mest irriterad.

2009-04-13 @ 18:37:07
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin