Söndags händelser

ja ida har det inte hänt mkt på fronten , jag har inte gjort ett piss , gick upp var ute med edwin hoppade in i ett bad och badade det var skönt , sen ringde dom från bergvik ochville jag skulle jobba imorgon 10 - 16 så javisst :D får se hur det går , på en stor butik hehe , men det ska nog gå bra , får hoppas de inte blir kaos.
Men det klarar jag nog av , jag klarar det mesta :D ...

Förövrigt har helgen varit bra med jobb bara , inte hänt något speciellt ..... jag har väll vart dum och grinig mot en person men det ångraar jag lite nu , vi får väll se om man blir förlåten! ...
Daniel kommer hem torsdag en sväng ska försöka ses :D .. funny FARM :) ..
Jag vill till arvika också , det krockar ju med att jag ska träffa daniel isåfall åker jag Tisdag , jag får se hur jag gör , men jag behöver min dos av arvika  i mellan åt , så vi får se , :) ...
En stor kram till Paulina som har vart sjuk också och kryat på sig nu stackare ! ,



jaja nu ska jag kolla vad det är på tv ikväll skit som vanligt säkert ,  jag var dum och sov några timmar nu också så jag somnar väll aldirg bara förjag ska upp tidigt imorgon! , JAGHAR FORTFARANDE ont i mina visdomständer fy fan tur ja ska till tandläkaren snart BLÄÄÄ!!!! ... Lite skräck har jag allt ... men bara liiiiiiiiiite ! / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin