söndag .

Ja då var det söndag igen , jag har haft en bra helg det var väll mest det jag ville berätta för er , fast att jag sov bort kvällen igår , blää det var inte så bra ,men , man behöver sova också ....
sorligt och fint väder har vi haft också ,


Sen ringer nån dåre till mig , och börjar skrika du ger fan i  o berätta för anders vart jag är gämt , du kan väll be han flytta in till dig så kan ni gulli gulla , vad jag gör har du inget med att göra .

Jag bara eh är du säker på att du kommit rätt :S? ,
Hon JAA du heter rebecca Bergström va ?
jag - Jaa det heter jag men det finns många som heter så , vem söker du? jag hör att du är från skåne så ja tror du ringt fel för jag känner ingen Anders Qvist eller vad hon nu sa .
Hon - Du bor i malmö så sa hon nån gata ,
JAg - Nej jag bor i Karlstad ,
Hon - jaha då är de lungt då hej då! ..


Liksom inte ens få en ursäkt ringer och skäller ut en främling , Ehhh ja man blir mörk rädd ibland alltså ... helt jävla sjukt vill jag bara påstå .  men jaha , så är det , hahaha smart och kola hitta och sen inte titta efter vart personen bor utan ringer bara för att man har samma namn ! , jaja men så är det .

Vad har hänt mer då , det var i2 marten men den var man ju inte på , den missade man , men jag har blivit för gammal för det där , så det kvittar mig det .

ha en bra söndag alla , Lovehugs / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin