SCARYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Jag är RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd !!!
ska till tandis imorgon fy fan , jobbbiiiigt ,

Idag har jag jobbat men först träffade jag izzie :) tog en kaffe på cafe royal mycket trevligt , skulle ha fikat med  Sara & sandra också men jag skulle ju jobba tyvärrr , så de blev inställt ! ...
jag ska hem till izzie grilla o ha trevligt imorgon på Valborg :) hurra hurra!!!

hoppas ja inte får pencellin eller någon imöra hos tandläkaren så ja måste vara nykterist hela kvällen , nån drink vill man ju kunna ta sig likso!M ....
jaaa , vad ska jag säga mera ,  lördag är handelsfesten och ni såg min käresta klänning i inlägget innan här :D
ja blev kär direkt jag såg den ! ...
jaa , ha en bra valborg imorgon gott folk och önska mig lycka till hos tandis imorgon BLÄÄÄÄÄ!!!


/ rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin