Ringaren i Notre Dame

Den var såklart lika bra som jag mindes den :D .. för 10 år sedan :D ..
fan man märker verkligen också vilken skillnad på kvalitet det är på filmer som kommer nu oc disney filmerna från förr när man själv var liten , det är verkligen stor skillnad ! ,

Denna filmen tycker jag voisar klart ochn tydligt ATT ALLA ÄR LIKA VÄRDA HUR MAN ÄN SER UT , och som denna filmen borde man visa småbarn i års kurs 1 kanske , och prata om detta det vore ju super , så kanske färrre barn blev mobbade i skolan! ... jajaj , de är iaf en fin film=) 




Citat :
 Quasimodo- Jag är ett Monster ,
Esmeralda - Har han sagt det? ,
Quasimodo-Syns inte det? ,
Esmeralda- Ge mig din hand ,
Quasimodo- Varför?
Esmeralda- Få se på den!.
Emeralda- En lång livslinje , och den här visar att du är blyg ,
men det var konstigt jag ser inga Monsterlinjer inte ett spår av någon.

Vad fint sagt tycker jag , :). 






 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin