Påskliljor & Tuggimmi

Helllo gott folk snork snark ;D rimma inte men va fan ,
nu ahr man suttit på helspänn än en gång , fy fan vilken skön match det var idag första två perioderna satt ja typ och grina för färjestad spela ju inte hockey något alls av de första 2 perioderna ! ...

Men jag säger bara BRA FÄRJESTAD det går att lita på er , trotts att nu var ur form och vimsiga idag! .... mAMMA OCH JAG SATT HÄR OCH SKREK SOM GALNINGAR ! ... MKT ROLIGT !  ,
jag fick tillbaka på skattten också MOHAHAH fick delarationen idag :D fan så skönt slippa restskatt det är nog det värsta man kan få tro ja såhär till sommartider och allt solen har ju skinit mest hela dageN! , inte gjort ett vettigt dugg om jag ska vara ärlig,     suttit på ballkongen tagit det JÄVLIGT lungt :) , sen kom roger (min kusin) körde mig mamma och så var hans dotter sofie med , tog en tur till ÖB :P ... inhandla endel saker faktiskt :D ! ,

Värt att nämna EN STEKSPADE Skit snygg :) super nöjd ,
ja sen körde han ner mig till stan och då gick jag in på jobbet för jag var inne 17.30 och 18.00 skulle jag vara på Norstat och fylla i frågegrejjs och få med mig tuggemin hem ! , så jag snacka med dom på jobbet sen gick jag till norstat , blev klar på en halvtimme , de var väldigt mkt frågor faktiskt ! . Men de ska bli roligt , på Torsdag ska jag börja tugga 2 olika sorter i 10 dagar detta ska bli väldigt intressant och se för det är tuggemin som inte ens kommit ut på marknaden än ! ....  och vet ju inte vad de e för märke eller någonting så de ska bli väldigt intreeeessant ser fram emot det , kommer väll tugga sönder käken dessa 10 dagar haha :D ! ..

ja och sen nu då imöra efter jobbet blir det att gå och titta på den eftersnackade lägenheten som är min den 1 juni :D ! .... Hurra hurra !!!!!¨  ska bli spännnnnnande ska jag säga er , ni är väll lika nyfikna som jag ! , men undra hur man reagerar om de ser förjävligt ut :O?! ... jaja de återstår att se haha ! , vi får hoppas att hjärtat och ögonen sitter där som ska efter besöket ! . Kommer missa 1 perioden bara för de men det går nog bra ändå får vi hopppas KÄMPA på färjestad jag kommer hålla tummisarna :) ................ jajaja trevlig kväll , fortfarande så funkar inte mitt mobila 3g bredband så ja vill helst kasta ut datorn genomfönstret men ja tror jag klampar in med datorn på 3 imorogn så får dom grejja med den tills jag slutar jobba imorgon ! , för nu jävlar får dom ordna det här nu orkar jag inte mer................................... JAG HAR SUTTIIITTT 233433 DAGAR MED DENNA SKITEN NU KÄNNS DET SOM OCH DET BLIR JU INTE BÄTTRE OM JAG SÄGER SÅ !!!!!!!!!! ...


NATTI PÅ ER , HA EN FIN ONSDAG IMORGON SÅ TAR NI HAND OM VARANDRA GULLEPLUTTTAR! / rEBEEECCAh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin