Påskdagen .

Hej alla , hoppas alla har haft en bra påskhelg , min har varit helt okej måse jag säga er , det har verkligen inte hänt allt för mkt men inte allt för lite heller , det är väll bra?! ,
Jag drack Fredag Svar JA , då blev det harrys , och Samma på Lördag vilket inte var meningen för jag hade verkligen ingen lust , men lusten kom tillbaka eller vad man säger , sen var de längesen rebecka var ute så ja tyckte ja kunde vara snäll också och gå ut . ... Det roligaste är att jag inte bakfull för 5 öre så jävla skönt :) , eller jo jag är sugen PÅ MKT godis men jags ka övertala min snälla underbara bror att åka och köpa det , han får offra sig lite nu ;D ..

Denna veckan har jag inga planer , förutom att jag ska få se min lägenhet på onsddag och jobba Fredag & Lördag , och träffa Daniel i helgen hoppas jag om han kommer hem till sverige :D så ska vi göra nått roligt :D .. ser jag fram emot faktiskt ! ,
Skulle ha åkt till Kim idag men jag somnade och vaknade 17 och nu har jag ju precis sett yesman , och ska ¨å min bror att åka och handla fet godispåse sen blir det ju Sanningens Ögonblick idag :) 21.00  sen säkert något mer roligt :) .

Hoppas alla är mätta och nöjda efter denna påskhelgen jag är helnöjd , den kunde aldirg blivit bättre , eller de kunde den nog haha , de kan bara bli bättre ja men ni fattar :D ... vi får hoppas att uppdateringen på onsdag om lägenheten är positiv men som sagt 6 veckor kvar till flytt bara , !!!!!!!!!! 

Puss vänner & Djur och allt levande .

P.s ska kolla på Role Models nu ,  hoppas på ett gott skratt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin