Onsdag redan

ja och snart är det torsdag oj oj veckorna bara rusar iväg , trodde att de skulle bli skit väder idag men det höll sig ju o blev riktigt skönt ute fy fan vad skönt snart sommar HÄR i vårt hus i vårt land kanske man säger :D

ja dagen börja med att jag vakna 9 typ ... nej den va tidigare för ja sms:a och väckte rebecka MOHAHHAH ,
jaja , skitsamma , tog en cigg och gjorde mig klar för start blev en promme ner till stan , varmt i stövlar nu kan jag lova , måste hitta några snygga skor men de får nog bli tygskor iår också :D!


Snart närmar sig handelsfesten också som ska vara på BMB 2 maj så jag måste hitta en snygg klänning eller vad fan som helst . har lite småpanik , sen måste jag börja små packa saker , 6 veckor går fort och särskilt om ja ska åka iväg till aarvika en sväng , och jobba och grejjer så kommer dagarna bara rinna iväg , jajaja de har ja sagt så många inlägg nu men jag får aldrig tummen ur att riktigt börja packa ner saker , för den saken skull har jag inte haft lust eller ork heller =) jajaja , hade bra gott folk de blir ut med hundskrället och sen vidare till bingen kanske en film innan jhon blund kommer på besök :D


P.s drygt 2 veckor kvar tills camilla ska föda nu också oj oj , shiiet , man kan inte tro att de redan gått så fort , redan föda liksom , ska ju bli spännnande :D:D , jag önskar henne lycka till , de blir nog inte lätt att krysta ut en unge hiihh :D ..
aj aj aj , tänk camilla du blir först i ko-gänget att få barn ,  vi får se vem som blir nummer 2 :D .. hihi , ska bli kul =)=) , SPÄNNNADE :D ...


Puss & Pörr / Rebeccah

Postat av: magen

Tack det behövs! :) Japp tänk att det redan ska bli kalvar i gänget ;) Tänk om det blir du som är nr. 2? ;) man vet aldrig. Ko-five! Puss

2009-04-16 @ 19:13:44
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin