Morgon prommenad .

hej hej , då var det måndag men inte vilken måndag som helst annan dag Påsk är det väll idag skulle jag tro men men , på tal om min rubrik jajjamensan , gick upp halv 9 imorse satt på ballkongen tog en cigg och kaffe med mamma , sen kom kusin vitamin &  hans  fru ut och fråga om vi skulle med ut på skogspromenad , kan säga att de var ingen kort bit , 9 km så nu blir det gröt svin hungrig men det var behövligt :) ... verkligen skönt , ska nog föröska komma iväg på dne turen 2 - 3 gånger i veckan iaf :) ..

nu blir det käka gröt sen blir det dush , sen ska vi nog gå och handla jag och mamma sen hem till kusin vitamin på en fika :)! ...  ja vad ska jag säga mera då , sovit ganska dåligt inatt eftersom jag bara döade hela dagen igår , så ja har vaknat 143235347 gånger -... de e jobbigt , vakna o vara helt pigg fast veta att klockan e typ 4 - 5 - 6 vadå gå upp då eller haha , aldireg så man får ju tvinga sig själv att sova ! ... ha en fin dag / Rebecccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin