Måndags händelser

Hejsan ,

idag har jag städat , sen har jag badat , sen kom rebecka så vi promenerade till Rusta sen vidare till stan ,
köpte varsin sallad på konsum satte oss nere vid älven käkade upp den sen promenerade vi hem igen och påvägen köpte vi med glass , så kaffe & glass hemma blev :D ... det var göttt kött ! ....Riktigt trevligt dag :) Tack rebecka :)

jaa har inga planer för denna veckan vet att jag ska till tandläkarn på Torsdag och jobba på lördag sen handelsfesten på bmb , vi får se vad som sker denna veckan , säkert inget specielllt !! .....
Så vill ni leka så är jag på :D ....


hoppas alla haft en bra helg , =)

Sen fyller Marie år idag hoppas hon har en kanon bra födelsedag , synd att hon är i cypern bara :( men all grattis till henne idag :) ... vi saknar dig här ! ,
Kram / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin