Lägenheten.

Ja då har man sett sin Lägenhet , HELT NÖJD FAKTISKT :) ,
det blir verkligen roligt , snart bara 5 veckor kvar till flytt , ska ju bli grymt skönt :D .

Jaa lägenheten var över stor förväntan faktiskt , för en sån hyra och med det läget så var man helt klart glatt överraskad :D ..

De va svårt att ta in mkt faktiskt när man var där och kollade men det ommer duga till mig får jag piffa upp det med mina saker så kommer det vara as snyggt och trivsamt :D .. Han hållde ju redan på att flytta ur så de fanns ju inte mkt till möbler där heller :D ! .. men de kommer bli skit bra :D .... det enda negativa är ju att det inte är ballkong och de kommer bli varmt där i sommar om solen ligger på men ja får öppna fönstren :D sen att hissen var liten så de blir väll anställa starka män som bär soffa och säng upp 6 vångar hahaha :D ....


Jag är hel nöjd :D:D::D:D:D vill bara flytta in NUUUU! . men det blir roligt att shoppa loss på ikEA sen :D ..
Min LÄGENHET fy fan vad skööööööööööööönt :D ... Så happy happy =) .


Postat av: Isabelle

Jag hänger på till IKEA. Jag behöver mer mysiga ljus till sommaren när du och jag ska dricka rosé på min och Krilles ballkong.

2009-04-16 @ 10:08:31
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin