JAG UTMANAR MIG SJÄÄLV

JAJJJJAMENSAN gott folk ni läste rubriken helt rätt jag ska starta från och med nu en liten utmaning för mig själv , den har helt enkelt börjat just nu ppå secunden om jag ska vara helt ärligt kollade hur många inlägg jag skrivcit i denna blogggen och upptäcker att jag har 14 inlägg kvar till 1000 inlägg HELT SJUKT , så många dagar är det inte ens på ett år hahah ! ...

Men som sagt , jag är ju ganska duktig när jag väl börjar skirva så jag har utmanat mig själv att på fredag klockan 10.00 ska mitt 1000 inlägg vara inne så nu gäller det att ligga i imorgon och på torsdag :D ... men de ska nog inte bli några problem för nu är det ju redan bara 13 inlägg efter detta :D ... jag lovar såklart att jag ska ha något vettigt eller bra tips att komma med i mina inlägg annars är det ju rätt ovärt vi får se om jag klarar min UTMANING  ....

Ciao / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin