Helgen .

Hej alla , min helg har varit underbar :)
tack till - Izzie , Kannika , Sandra , Camilla , Sara , Christoffer , Peter, Azra , theres för ett underbart födelsedags firande i lördag :) jag hade super trevligt ,

Pizza. "jag har aldirg" spelet & lögnhals tror ja de andra hette :D tack för alla fina presenter =)=) !!! ... Ni är underbara allihoppa.
Som vanligt så har jag tröttnat på allt som heter krogen i karlstad de händer inget nytt och samma folk hela tiden , men jag hade ur trevligt ändå :) Det blir vad man gör det till .

När jag kom hem sen på natten blev det att städa , jag var bara lite halv berusad så de kändes bäättre städa då än dagen efter när jag kommer vara trött , mkt riktigt igår sov jag bort hela dagen ! , vaknade till och gjorde toabesök och drack vatten osådära men annars sov jag som en stock ! . inte av att jag var bakis bara allmänt trött , såg på sanningens ögonblick sen somnade jag fint igen , vaknade halv 8 idag och det är ny vecka och nya MÅSTEN , denna veckan är ganska full med grejjer som ska göras. Bland annat idag ska jag föröska gå ne ri källarfrådet och hämta kartonger och lägga ner sånt som inte används nu som tex. köksgrejjer som jag har :)  jag flyttar ju om drygt 6 veckor och det går fort så all ledig tid är värdefull=) ,  Idag har jag inga måsten jag avbokade mitt måste med tandläkaren , JA JAG HAR TANDLÄKAR SKRÄCK :O jag pallar inte jag har inte ont i tänderna så jag behöver inte gå dit ja hör av mig ifall jag får ont hehe :D ! ...

Tisdag imorogn ska jag ju börja tugga tuggemi i 10 dagar från och med imorgon det blir riktigt roligt att vara försöks Kanin :D
Onsdag jobbar jag , och Torsdag ska jag på Informationsgrejj på ams , sen ska jag eventuellt fika med izzie :)  , ska bli mkt roligt och ses själva gumman :D ! .. Fredag , lördag , söndag INGA PLANER alls ,men veckan har knappt börjat så planer kanske kommer ! ....

JAG MÅSTE IN TILL 3 MIN SKIT TRÅDLÖSA BREDBAND FUNKAR INTE OCH NU SATT JAG OCH GREJJA MED DET IGÅR SÅ JAG BARA SABBA DET ÄNNU MER NU STÅR DET ERROR CANT FIND THE FILE  blabla :S:S .... helt sjukt  , var inne där i lördags och fråga om de var nått som var fel i hela karlstad kasnke för sara hade samma problem MEN IKKE ! , irreterad jag blir så nu sitter man i hallen liksom med bredbandsbolaget som tur var  att jag har det men kabeln är kort så kan inte sitta i mitt rum och det är verkligen BORRING!  ,

Nej nu ska jag nog hoppa i ett bad , sen får vi se om de blir någon packning eller om man skkitet idet , det utvisar dagen MOhahaha .D:D .. ser solen är påväg upp kanske blir en kanon dag för en promenad ?!" ..... Hopppppas behöver verkligen få bort fett nu ! ....



Saknar kärlek. / rebeccah

Postat av: Magen

tack för i lördags :) Det var roligt! :D

2009-04-06 @ 21:29:33
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin