härliga torsdag

hejsan och godkväll gott folk !




GULD SM GUL D TILL FÄRJESTAD SÅ JÄVLA UNDERBART BRA MATCH ;)
Det var det jag visste hela tiden hade det på känn :D
 Idag halv 6 kom dom till torget jag har vart så sliten hela dagen så jag orkade verkligen inte ! ,
Först så vakna man av att R spyddde mig i örat typ så illa var det inte men hon spydde iaf , så hon fick ringa sin mamma så hon kom och hämta henne tror klockan var runt 6 fy fan va trött jag var vet ni ! , men jag traskade upp då men de tog inte många minutrar så la ja mig i saängen 1 timme till , sen blev det att bara slänga upp håret och klä sig och dra , för jag skulle på möte på AMS , DET VAR DE SEGASTE OCH TRÅKIGASTE OCH INFORMATIONSLÖSASTE möte jag någonsin varit på , satt nästan och sov allt han stog och babblade om visste man ju redan gasnka ovärt sitta där i 45 minuter , de borde vara valfritt för de e klart bra för dem som är äldre och vvill veta om hemsidan osv men helt klart ointressant för mig för ja visste det redan !

Sen gick jag till gina jag & kannika blev besviken för klänningen jag ville ha på Handelsfesten på BMB  som är den 2 maj , men iaf så satt klänningen skit fult på mig :( hoppas jag finner en annan , tror jag fann en ersättare återstår att se :) ! ....


GULLD GULD GULD GULD vill bara berätta att R och jag tittade på matchen igår kvälll =) , hon skulle egentligen med efter jag slutade jobbet och kolla på lägenheten men han ringde ju och ställde in så det var lagomt kul not så nästa vecka på Onsdag , förhoppningsvis får jag titta på lägenheten ! ,

FÖRLÅT GOTT FOLK ATT JAG HOPPAS SÅ MKT NÄR JAG SKRIVER  men jag skriver precis vad jag kommer på och vill skirva i samma secund så de får bli som det blir , iaf efter jag prövat den fula klänningen beger jag mig till bussen mot stockfallet till RUD :) till Izzie gulliga unge vill jag bara säga :D Hon bodde super fint =) , Hon bjöd på Pasta & Bacon gött de :D  fick säga hej till hennes killa kristian också som jag aldirg träffat förut ,!!  men ... sen kom kannika & petter så vi åkte till ikea kollade lite snabbt och fikade där , trevligt trevligt , sen hem och har bara badat och ska ut med edwin snart sen ska jag dega framför datorn HELA DDAGEN och tv.n såklart :)eller kvällen närmare bestämt hoppas alla som var på torget hade trevligt nog mkt folk kan jag tänka mig lite avis faktiskt ! jajaj de blir så mkt skit snack när ja skriver för mkt eller ja inte skitsnack de blir tjatigt ! , men ensak länken till tuggemigrejjern kom ikke idag heller så får v'änta med tuggandet :D    ¨


jaja nu ska ja klä mig och promenera en sväng med edwin CIAO  Trevlig kväll/ Rebeccccah


GLAD PÅSK !!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin