flyttkartonger & Promme

Hej svejs :)
Kom precis hem , jag och mamma tog en promenad till Netto de blev sorligt och fint nu på kvällen ju skönt :) ..
För övrigt har dagen varit lugn och sansad , har packat massa nu så halva rummet e full me kartonger :P! .. snyggt not men jag måste annars kommer ja inte hinna med allt som ska göras nu denna månad som är sen är det ju flytt som gäller så de e bara passa på , när orken och tiden finns ! ...
Köpte hårfärg idag också hurra så imorgon blir ja nyfärgad och fin , ska iväg och klippa mig också hoppas de finns tid innan 2 maj :) då handels festen är :) ..

Jaa , det blir mat nu och jag ska göra en god sallad till det var längesen i looove :D ...
min sallad är suverän (Y) , jag looovar ! ...
Sen är det andra avenyn ikväll wiiihooo 21.00 på ettan :) , wiiihoo , ska göra ett inlägg nu om filmen jag såg igår också tänkte jag .. det blir nog en film ikväll också jaja , MINA TÄNDER VÄRKER FORTF och  växer som fan gör ont i hela käften !

jaja ha en fin kväll / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin