får jag lov ?

Får jag lov attt störa er en minut med lite snack?



Hej alla , ett tag sen jag skrev nu , har varit mkt pm filmer kanske lite tjatigt för er hehe :D ..
iaf så lever jag , kärlek vad är det ? det funderar jag på varje dag .... Många frågar mig när jag ska hitta den rätta , JA , jag har inte ens svaret , just ny bryr jag mig inte heller . Har så mkt annat att tänka på , så många tankar , frågor , MEN INGA SVAR , det är mycket frustrerande.

Några saker vet jag iaf , att jag har dagar nu som jag har tyckt synd om mig själv enbart och det är mest synd om mig just nu , enligt min mening, har det lite jobbigt nu men det är ju så livet är lite upp & ner .
Ska iaf unna mig och gå ut imorgon och ha roligt , :) . Imorgon är det löning så jag ska även gå en sväng på stan och kika lite . (Y) ,

Mer om film så såg jag nyss Dancer in the dark  en musikal film som berörde mig väldigt mkt om hjärtat , det gjorde ont i mig och jag grinade som vanligt. Den slutade inte som alla andra filmer lyckligt utan det var det värsta slutet jag någonsin sett och tårarna bara forsade , jag vet inte vad som haar hänt med mig men jag är väll bara frustrerad och extra känslig nu antar jag , för ja verkligen bölar till minsta lilla , nästan bölade till filmen Beverly hills Chihuahua igår liksom  bara för att den var så roomantisk , det var liksom hundar som var kära i varandra och sann vänskap jaa de var  nått som berörde mig i hjärtat också, men jag kunde hålla tårarna inne !.  åter till filmen Dancer in the dark så var Peter stormare med såklart , åååh han är en snyggggiiis skådis han :) ,



jag saknar nått i mittt liv men jag har inte svaret , ............... någon dag finner jag det , och då ska ja låta er veta  ha en fin dag Puss / Rebeccah

Postat av: rebecka

jag tror du saknar mig..

2009-04-23 @ 15:23:01
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/
Postat av: Magen

Tråkigt :( Ibland känns det sådär - se det från den ljusa sidan, det är dem dåliga stunderna som gör att man sedan får vara glaaaaad :) Du träffar dig säkert en hottie-boy ( moget;) ) snart. Pussis

2009-04-23 @ 15:48:59
URL: http://camillakruse.blogg.se/
Postat av: Sandra.

Saknar dig även att jag träffa dig igår.. :(

Får allt börja ses oftare . :D

Puss puss gumman.

2009-04-23 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin