DÖA?!

Döa-r dag idag med oj oj ... fast jag har ju vart duktig och promenerat idag , ska ta samma runda imorgon med för ovanlighetens skull :D ! ..

Sen blir det film- maraton ikväll , hhar fixat de flesta filmerna , Nya som man ser fram emot att se , och sen gamla godingar som man redan sett men aldirg tröttnar på :D Lite barnsligt och Svenskt och dubbat haha :D .. sånt gillar jag :) .
Mkt kärlek gillar vi :D...

Dessa har jag tänkt att beta av ikväll , eftersom det är skit på tv:n

1. Ringaren i Notre Dame ja de va väll 10 år sen jag såg den eller något minnns inte så mkt men vet att den var bra då iaf :) ... ser jag fram emot att kolla på hihihi ... de ska vara barnsligt & Romantiskt :)
2. Ha ett Underbart Liv en riktigt rolig film , den e för vuxna så ni små glin kan nog skippa just denna ;) , så jävla rolig =) kjell Bergqvist är med kan filmen bli roligare :D han gjorde verkligen hela filmen !
3. Dr. Dolittle3  Mohaha också såhär barnligt rolig , har ju sett 1, och 2:an så nu är det dags att se 3:an , ser jag fram emot :D .. dubbat är bäst :D
4. Kärlek3000  Kan inte säga mkt mer än att den är otecknad och svensk , kommer antagligen handla om Kärlek :) skulle jag gissa på iaf:P
5. A walk to Remember glömt bort va de var för sorts film men titlen är ju helt okej :) .. antagligen kärleksfilm inne på den fronten nu :D

5 filmer på en kväll vi får väll se om jag pallar :D ... Lägger upp lite bilder från dessa filmer hoppas någon blir inspererad eller kan skriva en liten kommentar om dessa filmer om ni sett dom eller hört betyg osv om dom ;D jag ska iaf föröska beta av varenda film :D . GoderKväll / Rebeccah




Postat av: Isabelle

Jag blir mer och mer mörkrädd när jag ser dina filmtips gumman! Du måste helt enkelt läras upp av ett proffs. Tur att du har mig, med andra ord. Dock är jag lite impad över att du har med "Ha ett underbart liv" på kvällens lista. Den är duglig och förvånansvärt kul emellanåt. Men den tredje respektive femte filmen, hmm? Hur tänkte du?

2009-04-13 @ 18:54:13
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin