Besviken :( ! .

Hejsan ,
var och lämnade in min kära Dongel på 3 igår eller i förrgår var det nog , nu hopppas jag att den blir lagad ,
och jag hoppas det går på garantin annars så bryter jag hela jävla kontraktet då kan dom ta tillbaka datorn o allt ...
blev helt tom när han sa att det kanske inte kommer gå på garantin MEn eeeh inte ens haft den 2 månader redan gått i sönder o ja har inte gett den några skador :S:S ! ... werido !...


Isåfall 250 kronor för att dom felsöker vad felet är
sen får jag ett kostnadsförslag av vad det kommer kosta ,
det är ju helt sjukt !!!!!!!!!!!!!! .... blev riktigt besviken och ledsen nu ska man betala för en månad som man inte ens har kunnat använda skiten S: ! ... skamligt . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jag ska allt ringa till 3 och säga att dom får ge mig kompinsation eller något för så här ska det ju inte vara , hade inte ens ett låneModem att låna ut till mig .... jjaja , vi får se , om det tar mer än 2 veckor så vette fan , dom får skynda PÅ !!!!!!!!!!!!!!!:...


fvcxnmnj,mc  HEJ DÅ  blir så irreterad !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin