Trött man blir på killar.

Vad är det med dagens killar :O
Jag förstår verkligen inte vad som är vitsen med att ha bild på sin PENIS  på msn eller vart fan det är man nu chattar omkring , TJEJER BRYR SIG INTE !
Och vi vill inte se i cam och vi vill inte visa vilken normal människa tänder på det? , det är väll närheten isåfall IRL som man tycker det är intressant , jag fattar inte , Killar frågar vad man har på sig osv , blir dom upphetsade av att veta det vi sitter inte nakna framför datorn killar verkar inte fatta det ,

Iaf , blockade blir sånna killar på min msn lista iaf , ush inge tändande alls , sånna killar har ju inte en fin bild av tjejer eller verkar intresserade av hur vi är som perosner och lära känna oss det är bara bröst och fitta som gälller VÄX upp detta är ju även vuxna karlar som håller på så här inte bara pojkar , Så väx upp och bli männ sitt inte kvar i de ruttna pojkrummet , shiiiet blir så irreterad hur folk orkar ens :S



Postat av: Olle

Det är bullshit.

Det finns att tjejer som är så som du beskriver pöjkera. Dock så är vi killar 70% naken fixerade. resten är blinda.

Men ni har att minst 45 % som blir sögna på att se pöjker naken.. :D



Jag vet att du är lite sugen på en stiptease.. men du maskerar det genom att va feministisk på bloggen :D Mohahaha

2008-09-23 @ 17:46:51
Postat av: hellgren

"ruttna pojkrummet "... kände mig bara träffad där, haha :D Får träffas snart kära du.. Men läste något om att du dejtar, så din fråga häromdagen på msn kan vi ju glömma isf, eller? :)



sov gott, smset svarar du ju inte på så du sover nog! ;)

2008-10-05 @ 02:42:05
URL: http://johanhellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin