Tårkanalen.

TÅRkanalen blev inte tömd igår efter 2 underbara filmer med Rebecka , vi såg först våran hyrda film " P.s i love you" , den är så bra jag hade redan sett den som sagt men inte Rebecka och den är verkligen värd att se. Vå åååååhhha hela tiden men de bleev inga tårar precis , lite skratt blev de emellanåt också :) ... Filmen var helt okej , Mkt godis och chips , jag fick ont i magen , sen blev de Babas bilar som gick på 5 :an haha , den kunde man skratta till så tårarna rann om man ville men ont i magen och var inte på humör , jag tyckte den var helt okej , lite annorlunda bara haha :D .. Sånt gillar vi med humor liksom :D .

De flesta var väll ute på Lazee som var på arena igår , eller så var folk på ankan , nöjes eller harrrys , jag och Rebecka valde FETT & Kärleksfilm istället så kan det gå, ska iväg och jobba SNart  , 13-16 idag så det är inte hundra timmars arbete inte :D .. Jobbar med Pia hurra hurra :D ... jaa vad ska man säga mer , packa resväskan lite mer idag och imorogn måste ja bli klar med allt ska tvätta lite eller ja MAMMA kanske kan tvätta lite sen åt mig när jag jobbar så att jag får med mig allt jag vill ha , har redan för mkt med mig men så blir det alltid , som sagt BULGARIEN på tisdag :) ,

bokade och betalade bussresan till örebro och hem såklart , det var bra , hoppas inget ska krångla nu med förseeningar o skit då får de vänta på oss för vi ska med planet så är det bara haha :D
ska gå och hopppa på Rebecka nu hon sover , jag har redan klätt mig och plattat håret ska bara sminka klart så är jag fit for figth fast börjar ju klcokan 13 som sagt så Rebecka blir nog grinig om hon måste kliva upp nu , fan vad vi har blivit väkckta inatt har de inte vart hunden var det min bror var de inte bror min så var det mamma :S ..
SHIIIET galen natt vill jag lova,  Nu blir de göra sig klar , PUSSS ALLA ÄLSKARE :D/ REBECCAH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin