Sommaren BORTA och rensing ur garderob idag.

jaa nu öär de slut på sommarn , jag var duktig idag och klev upp vid 9 , har badat , och hunnit rensa ur min garderob och tagit bort alla sommarkläder , onödigt att dom ligger där o skräpar nu när det är höst de blir så fullt i garderoberna , hittar ju inget , så man får röra till hela garderoben för att hitta nått så nu är det fint :D

Städat rummet , dammsuge och bädda sängen och sånt vanligt , nu blir de pyttipanna & ägg , sen ska jag ta mig en tur ut i skogen och promenra tar med vovven opch MUUUUSIIIC såklart :D...
Sen får vi se , ska som sagt jobba ikväll inventering på Lindex , halv 19 till 22.00 men man blir alltid klar tidigare så får se när jag är hemma ,

Allt att ha att se fram emot denna veckan har jag redan sabbat , såg alla 3 avsnitten för veckan av Andra avenyn så nu finns det inget mer att längta efter jo de tre nya avsnitten som kommer nästa söndag , SMARTO ...
Inga planer heller för denna vecka jobb idag och imöra bitti sen vette tusan vad jag ska göra ... dryga hemma , JAPP , de får väll bli en hälsosam vecka kasnke med bara mig själv och edwin .... ingen annan som har förslag kanske? annars ser detta ut att bli en usel och tråkig vecka , aja Puss & Pörr det är Mådag gott folk :D .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin