Missade ?!

Missade idol idag men jag blev så besviken på den nya juryn så  jag orka inte somna ju faktiskit , så inte med flit men de kvitta mig hade de vart den gamla juryn så hade jag kanske bleve sur o grinat några tårar men nej , så jävla överdrivet med nya juryn , i dont like it , blev inte det samma så bääh . ! jag hoppar de , om man av misstag 20.00 hamnar på tv 4:a är en annan sak men inte så att jag sitter och väntar tills klockan slår åtta och att idol ska börja NEVER ! ...
Får se sen om de blir roligt när de börjar på fredagar o en ska åka ut varje gång ;)! Då kasnke juryn kan va lite normalare :D




tillbaks med gamla juryn snällllla :O
Peter jhide är såklart lika bra HEJJJA :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin