maskinen i Arvika & tv - kompis , Alkoholfri Lördag

var i arvika igår och såg maskien det var hur bra som helst , dock har dom ju inte så många låtar att spela men dem dom har GUUUD va bra , fick höra nya singeln som släpps om några veckor också PENGAR heter den , den kommer bli en plåga på krogen kan jag lova :D skit bra var den :D ... Kul iaf att man fått höra den innan den ahr släppts MOHAHAHA :D Jag och Rebcka var det som var där sov hos min Syster åkte hem imorse , sen så fika ja med en vän på stan och avr in på jobbet och köpte bh & trosa skit snyggt och leggings och over knee skit snygga :D sen  åkte hem ,

ska bara tat lungt idag med , de blev bara 2 white russian och en cider igår :D lagomt , ska sova hos Veronica och lillebror ikväll , händer väll inge speciellt vad jag vet ,

mamma kom hem från sin boattrip igår jag fick en skit mjuk och goo nalle , I LIKE :D min nya tv kompis :D ... min hund har ju förstört min gooosiga kanin tv-kompis så den har ont i öronen så det passa ju bra med en ny tv kompis så får den andra vila i frid ett tag :D  Alla måste ju ha en tv kompis det blir så mkt trevligare att se på tv då om man är ensam , gosigt när dom är mjuka och gulliga också :D.. här kommer bild på den iaf :D ... Puss & PÖRR / Rebeccah



See sååå sööööööööööööööööööööt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin