Kvällen.

Redan kvällen dagen har bara rusat iväg , först

fgick jag och mamma över till den andra lägenheten bääh blir aldirg klara , men vi tar ju rök pauser lite allt för ofta också haha ,  men de e lite kvar nu , de fixar vi till helgen , '
Mamma ska på ålandskryssning med en jobbakompis imorogn , så man blir sittande hemma Tors - fredag med hundskrället , men som sagt man kan ju åka och shoppa lite imorognn iaf :D .. med rebecka :D

Iaf efter städningen skulle mamma börja jobba så hon droog vid 1 tiden jag han inte mer än sitta vid datorn och sen ta ett bad så var hon påväg hit , rebecka alltså haha ,  Med smuläppelpaj som hon hade bakat idag :D ... gullungen men vi hade ingen vaniljsås s då blev det en promenad ut och handla det och kakor och lite annat hehe , men som sagt jag är fortfarande nytttig INGET godis  på 2 hela dagar , de ni hahahahahhahahah ! ...

jag och rebecka tjöta och skulle gå promenad i skogen blev det av NEEEEEEEJ , tiden gick det går så när man har roligt så va klockan 21 helt plötsligt , då kom Daniel och hämtade mig så körde vi hem rebecka eller ja HAN körde haha:D ...
Sen åkte hem till han och såg på insider så körde han hem mig o skulle o möta en vän nu klockan 23 , så de varade inte så länge men de e alltid kul att umgås lite iaf :D

Imorogn blir de upp tidigt och putsa skorna OJ nej ja mena ner på stan och shoppa lite med Rebecka min kära gullliiiUNGE ;D ... sen ska hon jobba 17.00 så jag får väll åka hem och ta hand om min kära hund , kan ju inte stanna på stan allt för länge för hunden behöver ju som sagt rastas gött de vore om dom kunde gå på lådan ibland jajaj , min älskling edwin enda trogna killen :D ... adlrig otrogen den grabben inte :D ...joo bara med Rebecka men det gör INGENTING hahaha :D ... henne får han gosa med :D KÖPA biljetter tilll maskinen som spelar i arvika






Helgen .
fredag eftermiddag blir det nog tåg till arvika kvällen blir Maskinen som spelar på tiiki room eller vad de heter :D .. skit samma sen hem lördag sover hos min syster och hennes kära mamma Pauliina :D såklart :D .. Men Lördag kasnke det blir en lunch med en vän det märks , fika iaf :) man vet adlirg vad som händer sen blir det mer städ antar jag , föröska träffa daniel lördag kväll eller nått , vi får se ORKA att planera hela livets dagar då blir det ju aldrog roligt , aja PUSSSS



P.s det här med ombyggnatyionen vette fan när de sker ,  fråga bygg killen.?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin