inge mer fett för herrsskapet

´det var sanningen inge mer fett på 4 veckor , ska bli en sund kvinna nu , alkhol är väll de enda ja tänker hälla i mig om så blir men inge godis och dret , vi får väll se hur det går följ mig dag för dag hur jag ska klara det härjag är en riktig godis gris men jag behöver bli sundare och ja tror man kommer bli piggare osv , lite inne på att börja på friskis & svettis också gillar ju musik och dansa o de e väll de närmsta  jag kan komma :D som har med träning att göra vi får se ska tänka över saken idag och bestämma mig imorogn ,


Åter senare ikväll hur det har gott på dag 1 :D ... Ni som känner för att bli sundare får gärna hänga med på denna resan i 30 dagar och försöka slå mig kanske :D ... iaf Peppa varandra TJO Hej så länge :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin