Brrrrrrr....

brr va kallt det var imorse , när ja klev ut på ballkongen imorse och slkulle dricka kaffe och morogn ciggen så höll jag på att frysa ihjäl hade stickad tröja jenas o alllt på mig , visserligen var klockan halv 6 på möran kanske var det :O
Det var verkligen vinter kyla , de kunde lika gärna ha snöat m ush , jaa nu är de slut på värmen , det är ju tur det finns kuddar och täcken o tända lite ljus o mysa framför tv:n när det är sånt äkkel väder ,

för er som undrar så var jag uppe så tidigt för ja börja jobba klockan 7 imorse bussen gick 6.30 så jaa va uppe sen 5 imorse , fan somna inte förns 1 inatt så inte mkt sömn inte  men jag sov middag igår så de var väll därföör jag inte var HELT nöd när klockan ringde , sen har jag en snäll mamma som gör kaffe till mig också :D hon skulle ju också gå till jobbet hon börja också sju idag hehe :D ..
Men jag sluta ju 10,00 ska vara va glad att ja får tider så jag får några pengar ,  skickar in ansökan till några jobb nu får se om någon hör av sig , annars tror ja banne mig jag drar till norge innan jul eller jagf vet inte trivs så bra på lindex så får ja va där under juletiderna nu så är jag gärna kvar.

PUSS & PÖRR FRYSBOX UTE :D ...

/ REBECCAH




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin