Bra minne?

Gick till ica igår kväll vad tror ni jag var där och skulle göra jo posta ett brev för ja skulle köpa frimärke vad var de jag glöde då? JOO just det , fy fan , de blev massa annat smått o gott och gick glatt hem , kom på det idag såg brevet i väskan fy fan hur glömsk får man bli :S:S ....


Får gå o fixa det sen om  inte daniel kommer så får jag väll gå annars får han köra mig så jag får posta den där skiten :D vilket fall de blir bara slöa sminka mig kasnke inte gjort på flera dagar , usha världens luffare ju :D .. platta håret , o klä på mig fina kläder än städklädsel MOAHAHHA , eller ja gammla kläder städar ja i hahah fula som stryk :D .. aja skit samma ni undrar säkert varför jag bloggar när jag adlirg har nått att skriva om nej men ni vet TV freak:et och jaa mitt liv som arbetslös , Lite extra på lindex kan väll aldirg göra så jag kan flytta hemmifrån , nej snart norge säger ja bara står inte ut klättrar på väggarna hemma måste ha ett jobb GE MIG NU ! .


/ PUSS & PÖRR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin