BÄSTA CITAT

Bästa citatet från satc , sex and the city alltså ,


Carrie:  Mina skor försvann på festen ,
Samantha : Varför tog du av dem?
Carrie: För att det drog in baktierer som kunde vara farliga för barnen så jag var tvungen att ta av mig skorna. 
Samantha: Då får hon ju ge dig nya skor.
Carrie: Nej de är ju inte hennes fel att skorna försvann.
Samantha: Det skulle bli ett jävla liv om du sa till henne att ungen fick vänta utanför  för att den drog in baktierer och att ungen sen var borta då skulle ju det vara ditt fel.


Typ så , kom inte ihåg mensjälva poängen avr rolig HAHAHAHAH :D ...

Charlotte: Jag retar mig på hans tepåsar!
Samantha: Jaha hans pungkulor!!!

hahahaha ,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin