Barnvakt som sagt .

jaa jag var lite barnvakt tog en promenad till en lekpark och gungade  med viktor (lillebror) , men han var trött och grinig av sig så vi tog en promenad in mot våxnäs , Veronica var ute och gick med Pia , hennes hund, vi traska snyggt iväg och tillslut somnade han 15 minuter fick han sova , Veronika skulle fått ett helvete om han sov längre för då somnar han så sent ikväll , så jag tänkte på hennes bästa  HEHE :D .. hon blev välldigt glad att ja inte lät han sova mer :D ..
Det var gött att få en promenad idag ,  men en påse bilar har jag fått i mig idag , Fy mig , nej de ska bli ÄNDRING NU , ska skriva schema för varje dag nu iaf 2 veckor framåt , godis är BAJS , lär er de barn :D .. det är helgen man får käka sånt , tandtrollen kommer om man äter godis :D ... Måste ner i vikt , har insett hur FET jag blivit på senaste tid , det är skrämmande , fet och fet , jag trivdes med mej själv men som sagt lagt på mig något kilo sen Bulgarien resan mkt onyttigt blev det den veckan , så ja vill gärna bli nyttig igen och sluta hata min kropp , hatar den inte men jaa ni fattar jag OGILLAR , gillar inte vad vågen visar hahahah :P men vi får se  men promenader i skogen med Edwin (min hund) får det bli ett tag här fram över iaf :D .. spåret minst 2 gånger i veckan iaf , det ska jag väll klara antar jag .


PUSS & PÖRR / REBECCAH
Så här kollar du blöjan på din baby



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin