You mean Everything too me

My TV , I love you =) är det något roligt på den käraste idag då?! ,
Mamma fortfarande på Kusten var uppe på nått berg och kolla utsikten när jag ringde förut , vad dom ahr det mysigt då själv har man städat hela lägenheten såg ut som fan , bror hade folk här till 8:a imorse , jag kom hem 5.00 och då¨satt dom o snacka på ahns rum 4 killar och 2 tjejer HUM vilket liv ja kunde vilket fall inte sova så jag låg och stickade tills alla drog , et var runt 8:a vaknade igen vid 12.00 Gick ut med edwin och som sagt städa och mat har de blivit gjort idag nu har jag tänt ljus och tänkte mysa mig framför tv:n ett tag med edwin ett tag :D ..

Edwin min hund alltså haha :D .. rebecka kommer vid 21 , hon köper med Cigg , Mjölk , Onyttigt m.m .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin