Vecka 42 , Måndag den 13 Oktober, Mormor

hej bloggen , detta inlägg är till Mormor Berit :)


Idag har min Mormor namnsdag eller ja hade ,  hon lever inte längre men om hon hade gjort hade hon haft Namnsdag idag och därför hyllar jag ett Inlägg till Mormor Berit :) .. Världens COolaste mormor och BÄST på att göra plättar ... Glömmer aldirg smaken av dina Plättar ....... Mummmmmmmmmmmma , Det var med henne jag börja titta på serien - "Våra bästa år" ni vet den serien som går på 3;an på förmiddagrna  och ja menar det var flera år sen och det har hänt massa på den tiden men den där di Mera han är med i spelet hela tiden han .


Många minnen har jag med dig Mormor :) , ska tänka på dom hela dagen , för det är din Namnsdag .

Älskade Mormor  Vi ses i himlen ,

Hej då bloggis / rebeccah

Postat av: Alexandra

sv: Detsamma :)

2008-10-13 @ 14:38:17
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar. tack! :) hur har din dag varit?

2008-10-13 @ 18:04:45
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin