VAD FAN BLIRE :S ?!

Som ni märkt har jag umgåtts några dagar med Marie , skit snäll och go tjej , vi har verkligen mkt tokigheter för oss och vi har roligt när vi umgås ,
allltså alla vänner är väll lika värda eller :S ?! , nya som gamla ?! , bara för att man skaffar nya glömmer man inte de nya eller hur :S .. jag förstår inte vart du vill komma med att jag inte saknar dig :S , för det är ju REN lögn det vet både du & jag .
Ja mamma har vart ledig så jag har kunnat sova hos Marie och de gånger jag skulle ha sovit hos dig har inte passat ,  vad fan menar du egentligen , du vill bara få saker värre innan vi åker eller vad fan är det du vill få ut av detta?
Har du glömt varför vi inte snackat sen i fredags , varför jag la på i örat?! , Isåfall så tycker jag du borde förstå själv varför jag itne hört av mig , för det där med KÄMPA för sina vänner det gör du ju inte , ska berätta det för dig nu varför vi inte har hörts sen i Fredags.

Du ringer mig är Ledsen och säger att du ska ringa mig när du kommit hem , och att du verkligen vill gå ut med mig för att du vill göra nått roligt så du slipepr tänka på det jobbiga som hänt under dagen.
Jag väntar och väntar men ingen Rebecka ringer och jag börjar ringa ingen svarar tillslut si sådär 5 timmar efter vi snackat svarar du och säger att du nyss vaknat eeh jaha :S ... men hur gör vi ikväll frågar jag , nej jag får inte gå ut ,

Nehe här har man suttit undrat vad som hänt eftersom hon inte ringer eller svarar när jag ringer och sen får jag svaret att vi inte ska gå ut visst blir man besviken :S ......
Sen senare så bestämmer ja & marie för att ses efter hon slutat jobba och såklart det blev uttgång , så det skirver jag om i bloggen då får jag en utskällning för att ja kan gå ut med Marie :S eeeeh du fick ju inte gå ut då fick jag utskällning för att jag sa det , och sen drar upp och berättar att du har gått ut TUSENTALS gånger  för min skull och egentligen inte velat :S JAHA Du har väll egen vilja eller :S?! har jag missat något ? ,  tror du inte man blir BESVIKEN på dig ?! , tror du sen att jag ska höra av mig till dig och be om ursäkt eller låtsas som ingenting?! , vad begär du av mig ?! , Jag har inte gjort ett skit fel i denna situationen , vad ska jag göra :S be om uräskt för vad :S?! , har inte gjort dig nått , eller isåfall vill jag veta vad det är för fel jag gjort i detta ?! . För att umgås med Marie kan väll inte vara ett brott och du fick sjäöälvklart följa med.

Sen har du nu stört dig på att ja vart där mkt , jaa men om man ska kunna bo i norge måste man väll kunna umgås  och detta är väll ett sä'tt att lära känna varandra , båda är arbetslösa hallå de säger sig självft man har tråkigt , och klart vi då umgås eller :S ...Det är väll bara du också kommit dit ?! , men du jobbar ju eller?! Saken var den att jag väntade på en ursäkt men du får de att de ska bli mitt fel att vi inte har snackat sen i fredags varför :S ?! För det är du som gjorde fel och du måste lära dig att det är du som gjort fel och sluta få de att se ut som de e alla andra runt omkring dig som gör fel , för det där att kämpa för dina vänner gör du det vekrligen tillräkligt :S?! , Jag tänker inte krypa och be om ursäkt till dig för något jag inte gjort dig alls ! , sen att blanda in Marie vad är det ?! , Vad skulle de göra om vi umgicks vi ska åka till norge tillsammans , vet inte om jag kan få allt sagt i bloggen i skrift jag har så mkt tankar i skallen nu så det går runt kommer aldirg kunna somna ikväll men Rebecka , tänk över saken , för vill du skiljas så här så ligger bollenhos dig för jag tänker inte fjäska något men du vet att jag är din vän och du betyder mkt för mig men jag tänker ABSOLUT inte krypa efter dig . 


ta inte detta så hårt Rebecka jag vill bara att du förstår att det är jobbigt när du bara muckar bråk hela tiden, och att du lär dig!!!!! För det är som att  du inte kan ta kritik utan att börja bråka ännu mera men man lär sig av sina misstag det gör jag iaf ! 
Du hade kunnat lätt bett om uräskt fattat ditt fel och sedan hade detta vart INGENTIGN för jag är inte långsint av mig men en ursäkt , och just nu vill jag såklart ha det också , jag är inte långsint och  du kommer alltid vara min vän men som sagt bollen ligger hos dig , istället för att börja bråka så här stort hade du kunnat bett om ursäkt så hade detta vart ur världen men du väljer den svåra vägen verkar det som synd för jag blir verkligen Ledsen av detta !!!!!!!

Postat av: Anonym

Mitt fel, nej du ja tror inte de bådas isånna fall, du sa att ja hade en egen vilja men ja har lixom ställt upp för ja har vetat hur lessen du blir om vi inte hade gått ut,,,, men du blir ju skit grinig så fort man säger nej!! visst kanske inte kan ta kritik så bra, men ska fan inte få ut en massa skit för nått ja inte gjort!! och om de ja skrev va dynga varför blev du så upprörd då?? Sa till dig senast för några dagar sen att ja ville prata med dig, men hände nått NEj!! jag kunde ju inte komma till marie och prata tydligen.. Är så jävla trött på detta nu...

2008-10-29 @ 10:44:24
Postat av: joel

haha, äntligen är din blogg lite roande

2008-10-30 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin