Undrande personer...

Ni kasnke undrar vad jag gör vaken nu ,  Fast som sagt brukar vakna vid 9 på mornarna nu när ja för en gångs skull  är arbetslös och inget att göra på dagarna då jag kan SOVA hur länge jag vill  nej då ska man vakna tidigt , kom i säng vid typ halv 3 igår , gfick upp 8:a de va gasnka jobbiogt hemma från arvika nu iaf , dom skulle ändå hit så fick ÅKA BIL göttt göttttt , var meningen vi skulle gå upp 7 men vi försov oss , Paulina tryckte på Snoooz förstår henne jobbade 15 - 00  igår , inte undra på att man är trötttt ............. Jobbigt värre och köra i dimma 2 minus var det i högboda , ussssh , men i karlstad sken solen jag blev inte dirket överraskad precis HAHHAHAHA :P

SOLA I KARLSTAD / PUSSS & PÖRRR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin