Torsdag.

Fredag imorogn och jag ska inte ut , oj oj har teuqila kvar kanske blir det imorogn eller vad sägs? nån som är sugen jag vill inte sitta hemma :O?! ... vi får väll se , kasnke inte känner för det imorogn , men som sagt varför siotta hemma och ruttna när man kan göra skojjiga saker istället !

Mamma åker till Kusten med Per imorgon så Helgfritt från henne iaf , dock blir de ja som får ta hand om hunden själv , men det får jag väll stå ut med tur jag har en bror som man kan fjäska för så han kanske kan gå ut med Edwin någon gång iaf :) ... Ha så kul Mamma Mia :D ...

idag har jag inte gjort något speciellt bloggat och sen har jag bråkat med mobilen som sagt sen gått promenad med mamma och edwin och sen nu blir det käk och tv ikväll har ingen lust med nått större Evangemang hehe :P ..

Som sagt hör av er om ni ska med ut ... just nu känns det lockande men vem vet man tar minuten som den kommer inte sant ? . PUSS & PÖRR gottt FOLK :)

Suddig bild ... hata webbcamera :D

Postat av: Joel

jag kanske vill med dig ut

2008-10-09 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin