Tacoskväll & Smulpajj/ Äpple

hej bloggggen :)


Tacos blev det idag , mamma & jag traskade iväg till sommarlagret , FAAAN snygg soffa dom hade där VILL HA :) . Sen vidare till Willys , Där best'ämde jag lätt och enkel mat tacos , fan så gött mkt maj och lökkkk och lite köttfärs och lite gurka , fan va GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!! .. sånt dä'r me krämer o såser blää de sabbar allt DONT LIKE ! .


Sen så hade vi fått äpplen av sandras mamma från deras äppelträd såå nu gjorde jag smulpaj 2 styckna fan va göttttttttttttt i like , jag är helöt såld , MYCKET vanlijsås såklart ... men jag tror att jag inte ska ta pajj idag fan de e fett eller :O?! , äpplen har väll aldirg vart onyttigt ? , ääh får se om ja känner för de ska se på de där  nuya programmet s.o.s eller vad det heter , ungdomar som mammorna inte orkar med , hahah jadu tånåren är de värsta åren :P .. Man vet av erfarnenhet haha :D tur den tiden är förbi fan ett tag ville man ju inte leva ens , JAJAJ mammor är tjatiga allt är inte vårt fel får väll se på programmmet 10 minuter kvar 20.00 på trean :D ...Låt oss se :)
jag ska viska vanlijsås  & ta en cigg sen blir de se de där programmet va det nu hette


Hej då bloggis / REBECCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin