Slappar dag med babe :) SÄTT PÅ HAN :O

Hej bloggen =) och godkvällsing .


Jaa , åkte hem till Rebecka , först blev det köpa tråd haha nej då men Garn , oj oj , 2 sskit snygga lila köpte ja , nu är min halsduk väldigt lång , på godväg att bli en sån som pippi gjorde till lilla gubben Hästen MOHHAHAHA :D
 iaf hem till Rebecka käkade  vitlöksbröd och kaffe och  Äppelpaj fan va gött hon kan verkligen baka den KVINNAN , :)
hennes bror kom sen hem och han var skit rolig , Deras katt Sune som han närmare bestämt heter mjauade tusen gånger och ville ut

KOnversation mellan Rebecka & Robert (bror till Rebecka) Om vem som ska sätta på kopplet på katten och ta ut han.

Rebecka : Sätt PÅ HAN :O
Robert: Gör det själv
Rebeccah(jag) asgarv , sätta på han framifrån eller bakifrån hahaha ,
Rebecka tänkte inte på sitt sätt att skrika sådär men oj oj vilken sköööning de koppla sen vad det var hon verkligen hade sagt haha :P .-..


Sen ringer mamma och säger att jag måste komma hem för att hon ahr ingen nykel med sig MEN ÅÅÅH åka ända från stockfallet skoj tar liksom 45 minuter typ , jaha aa jag Rebecka sätter oss på bussen påväg mot torget när vi är vid sunsta tänkte ja ringa o säga till mamma att jag var påväg men då sa hon Nu kommer andreas här , JAHA , så in till torget och sen vända var det :D tillbaka hem till Rebecka , tur vi gillar att åka buss så mkt Rebecka :) ..
Sen när vi kom hem så hade Rebeckas mamma kommit hem så hon hjälper rebecka att börja med sin stickning sen satt vi från 17 - 22 och satickade och snacka skit , lyssna musik drack kaffe och gosade , jaa hurrrra vilken underbar kväll bättre kunde den inte varit , ONT I HANDLEDERNA & FINGRARNA , fy fan , men det ger resultat fan va roligt det är .:D ...
Nu är jag hemma iaf , de blir sticka en stund till sen blir de BINGEN :).

Får se vad som sker imorogn inget planerat men vem vet allt kan ändras allt kan ske i rebeccahs liv så förvänta er inte att jag ska döa hela dagen imorgon :) 

Hejdå bloggis blogg=)

Postat av: milla

länge sen vi sågs och hördes nu. Mitt internet har varit paj. Men nu är jag med på banan igen. Föresten du verkade sur sist vi sågs? Har jag missat något?

2008-10-14 @ 10:39:51
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin