Något kul .

jag orkar inte mera för detta leder ingen vart !!!! kan inte personen förstå själv då blir det svårt !

Nått kul nu att läsa om istället gott folk :D ..
Inte många dagar till Halloween och inte många dagar kvar till jag åker till Norge ochinte många dagar kvar till Norge , idag ska jag ha hunden mamma jobbar kvällen , sen senare ska jag va barnvakt en stund  min goaaa lillebror , han somna igår i mitt  knä när jag satt barnvakt Mohahahah  såå sööööööööööt :D .. Gullunge :D . Snart stor pojke och 2 år :P
Men men , Norge Norge Norge lördag
Jobba fredag , sen får vi se ....
Skulle vart på Håkan Hellström,  Rebecka skulle bjuda med mig för hon ville inte gå själv och jag har ju taskigt med pengar ,så jag måste ha mina pengar till Norge,  men som de ser ut nu så blir de nog ingenting , tyvärr . synd att en liten sak ska förstoras !och sen dra upp massa gammalt vad leder det till lägger man de inte bakom sig när man rett ut de gamla?! .

Fick mina saker från Ellos igår (Y)  Skit fina höstklänningar MEE LIIIIKKKE :P
När ska man börja packa då?!
Jadu förösker få tag på farmor men det går inte så bra , :/ får pröva ringa imorogn men som sagt hon älskar när man kommer på besök så det ska inte vara något problem ! .

Vi hörs Gott folk (Y) PUSSSSSSSSSSSS & PÖRRR !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin