Morrrrrrrn .

Morrron , shiiet va trrött jag är , jobba blir idag slutar 18.00 gott folk !

Postat av: milla

nej. man måste inte har internet för att höras. men med tanke på att du var otrevlig i telefonen när jag ringde dej sist, känns det inte så roligt att ringa. När jag talar på att vi ska ses så svarar du - vi får se och kanske. Det låter ju som du inte vill träffas. Sist vi talade på msn föreslog jag att vi skulle ses och du verkade verkligen inte på alls. Då känns det som jag bara tjatar på någon som inte vill. När du sen inte hörde av dig så tog jag för givet att du inte ville träffas. Och när man väl träffar dig så är du sur. Jag vet inte hur jag ska kunna ta kontakt med dig för du verkar vara missnöjd oavsett hur jag går till väga. Jag tycker att det ska vara roligt och trevligt när vi pratar och ses, inte besvärligt och att någon ska vara sur. Då blir det inte roligt. Det är det som är så synd, för du är ju en väldigt trevlig och rolig kompis. Men jag tar det väldigt personligt om jag försöker vara trevlig och du antingen är kort, sur eller otrevlig tillbaka. hoppas att det kan lösa sig och att vi kan ses och höras utan tjafs. Eftersom det var länge sen och vore trevligt.

2008-10-16 @ 16:34:55
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin