Mördar blickar ,

jaa om blickar kunde mörda de vore ju inte helt fel :/ ...
Blickar säger mer än tusen ord
Te & Cigg på ballkongen små kikar på " i Hennes Skor " kollat på

"Ensam mamma söker" och helt klart ska Nina välja Robban & Anette saa välja Rickhard  Johanna är jag lite osäker på men tror hon väljer Alex eller Andreas , jag tycker Adnreas eller krykan ser bäst ut iaf MOHAHHAHAHAHA ! ...

jAA  det återstår att se detta spännande ännu spännande är de ju att Prison break börjaar imorogn det är ju min stora kärleks serie iaf , bara de finns och fortsätter så behöver ja inget annat i mitt liv , älskar Wentworth Miller min stora älskare haN ÄR SÅ BRA I SÄNGEN oj mena Serien :P !!!!
Slänger in en bild på snyggingen iaf :)

See ya :O / Rebeccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin