MEGATÖNT

hej bloggen :D

alla får tycka att jag är en mega tönt som stickar men det är avslappnade och roligt så jagänker fortsätta , en halsduk hurra :D ... fan gött kunna sitta vid datorn och sticka bara o slappna av och göra lite annat än tv & dator när man sitter hemma , hoppas man kan insperera andra kanske ? , nej för töntigt det är inte bara Gamla kvinnor soms stickar och man ska se upp till sånna som stickar de ska ju vara stickat i år vem tror ni sitter och stickar tröjjor osv ?? ... jaaa jag beundrar dom de blir så fint och sen att det är lätt och roligt gör ju saken mkt roligare :D ...

Tips från mig BÖRJA STICKA flickor även pojkar hurra :D haha ... där kanske deva lite väl överdrivet men alla minns väll när man fick lära sig sticka på syslöjden? , jaa minns ni? , jag minns iaf tyckte det var PEST & PINA men nu är det bara roligt , börja idag , och jag tänker fortsätta imorogn , för nu får jag lägga ifårn mig stickorna ut med hunden och sen blir de in i dushen och göra sig ioring , det blir utgång ikväll .

hej då Bloggis / REBECCAH


Postat av: Joel

Du har så rätt beccs. Propps till alla som sitter och handstickar alla koftor vi ska köpa nu i höst. Vilket slit, de är du och dom. ata två händer och två pinnar, fattar du hur de hinner göra allt?

2008-10-11 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin